men se på fan!

nä proverna trillade in visade det sig att jag hade ju visst en infektion, å kåvepeninet jag åt sist var alldeles fel och för liten dos, så nu jävlar ska man få dunder kur i stället!
tur e väl det för jag har låtit som en liten pipig hes mus hela dagen men förut ( SLUTA LÄSA KÄNSLIGA PERSONER) hostade jag ur mig en fin mörkgrön slemmig hög som förmodligen legat där nere i halsen o gojsat sig väldans länge och nu kan jag nästan prata men vilket jag så klart inte ens får =( hmf..o hur lätt är det när man heter hanna konttori?

oh igår trillade det in goda nyheter på vårat sparkonto så nu har vi varit för att få lite prisförslag på thailands resor=D tjohhooo 3 veckor eller mer from 5 januari! *hoppar å hostar eller skuttar ska det vara  ; )*

imorgon ska vi fira att richards tid på bowling hallen är sluuuut! eller ja han får väl stå för firandet beroende på vad mina kära mediciner säger...vilket jag kan tänka mig att morfinhostmedicinen inte rekomenderas med alkohol....sandra å johan har bjudit hem oss men jag får se hur jag mår, och hur min röst är, inte så kul att umgås om jag inte får säga nått, eller ja richard tyckte att det skulle bli skönt att slippa höra mig gnata =D

nehe nu ska jag dö i soffan ett tag till!

puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Usch, krya på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback