inne på min andra vecka hemma

och har ca 5 dagar kvar på kuren, sen till jobbet för planerignsdag och 3 jobbdagar sedan långhelg för så är ju påsken redan här =D

idag har richard och jag varit duktiga och fått massor gjort,nu e jag dock helt slut,men lite grann på ett skönt sätt också eftersom man fått massa bra saker gjort.
tänkte ge mig iväg till skogen sen och plocka lite ris å göra lite påsk fint =D
har bjudit hit min sida av släkten på påsk lunch någon av dagarna.

Och sparar det bästa av allt till sist.... Vi har nu varit och bokat våran semester resa =D
5/1-27/1-2010 far vi till Thailand igen! wiiiiiii =D 3 veckor på hotell Baan Karon, Phuket! och priset, det vart grymmt billigt, 13000 per skalle! så kom igen vänner som läser detta, häng på =D
Visa stora bilder 
 karon stranden!

La gån!

Kommentarer
Postat av: Stina

Nää, han jobbar inte som sotare ;) Han gör lite allt möjligt. Svetsjobb mest har även snöjour och jour där han ser till att olika pelletspannor går som de ska :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback