dålig på det här

men men lovar INTE att bättra mej för det blir inge bra =D

jaha, nya året började bra,vi har fixat å tixat med hår och kroppar och med bra resultat. hm det ena är dock under uppbyggnad,elelr hur jessi, snart ser ditt hår fint ut =D inte för att jag gillar det nu heller....om jag var en ko å  åt halm eller nått.. ; )

sen gick det dåligt igen, ett nytt tragiskt dödsfall, men denna gången kommer lite psykologer och dyl kopplas in, vilket jag behöver förmodar jag en hel massa, hjärnan är överfull och inte ens timmar med promenader kan tömma ur, min hund tror nog att jag e allvarligt störd om vi säger så,hon får va med om mycket på promenaderna = )

vad har annars hänt, hm hm, familjen konttori leker eremiter som vanligt, dock försökte bror locka ut mej till harrys NYKTER men nej tack, inte speciellt sugen på någe sånt,en annan kväll kanske...

håller på att packa inför flytten, eller vi har iaf skaffat kartongerna ; )

försöker flitigt att lära mej nya maskiner på gymmet vilket inte är dte lättaste, men musklerna skriker iaf, så jag hoppas att jag fortsätter att gå ner i vikt, med en besatt bror i huset så går det helt klart bättre, synd bara att jag e den enda av vännerna som tränar på nautilus,men det billigaste alternativet blev dte och richard betalar inget för att träna där så det är skönt, måste vara lite ekonomiska.

aja det här är säkert bara skit tråkig läsning men en lite uppdate ifall det är någon som läser, om inte annat lite skönt att få ur sig ett par rader..
ps det är inte jag som e gravid ; )

im so in lööööv with u!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oaaa va vem är det som är gravid???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback