barnvakt

är hemma hos Pär och Anna och barnvaktar lite när dom är på en liten stockholms tripp. Ellroy sover och jag känner mig lite trötter jag med,sovit dåligt som vanligt.
stackars ellroy är fortfarande sjuk, så det blir inget besök på busfabriken denna gång, med vi får kidnappa honom en annan helg och åka dit...vet inte om richard o jag är mest lek sugna =D
Richard är på väg till finspång och ska titta på bandy,sen ska vi hämta honom och hyra film och köpa nötter,för det ville ellroy ha=D funderar på vad vi ska äta till middag men har ingen fantasi just nu....

sitter och tittar ut i det grå vädret..och bara längtar till flytten! ska sjukskriva mej en vecka sen och göra som psykologen sa, ta lite egen tid med en ny start med hus och allt! kan behövas, detta skulle ju bli ett bra år, en ny start.!
på fredag ska både richard och jag vara lediga så vi ska börja glo tapeter och ev börja med sovrummet =D richard hade fått pengar från försäkringsbolaget för foten så då har vi nog råd att tjuvbörja renoveringen =D tror vi är överens om ett brunt och äggskalsvitt sovrum..beroende på om den bruna färgen matchar våran säng gavel (särskrivnng?) annars får vi tänka om,den tapeten jag egentligen vill ha,finns ingen snygg kompis till,för jag vill inte he rött eller svart sovrum och jag tror inte jag vill ha den tapeten på alla väggarna, aja vi ska iaf gå å spana lite på fredag! hallen behövs också fixas till, tror jag vill ha en ljus vit,med lite mösnter ev silver stänk, för vi har inga fönster där så det blir lite mörkt annars. och sen vit träpanel i vardagsummet, mörka golv, en köks ö, trägolv på väggarna ; ) , tak över altanen, en stor och härlig bastu, en källare med varm matta, träpanel och billjardbord....ja ni drömmar finns =D den här gången blir det iaf projekt för en längre tid in framtiden!

idag blir dettyvärr ingen träning men jag hoppas jag kommer iväg imorgon, anna och pär skulle inte bli så sena så jag hinner nog innan halv fyra! annars skulle jag ha fått en ordentlig 7 dagars vecka på gymmet! nästa vecka blir dte mindre kolhydrater igen måste hitta rätt balans. och igår skulle vi ha vårat 3 timmars race med ät vad du vill, så vi köpte lite smått o gott, men gissa om man iaf inte var sugen åt typ tre godis bitar och inte ens halva påsen med starka ostbågar, snacka om att behovet försvinner när man inte ätit på lääänge!inte ens alkohol tamren har dansat tango med mig än =D men på fredag blir dte belöning med middag o alkohol när vi på jobbet ska ut å käka å så på harrys!

sen blir dte att vara duktig igen till den 13 mars då peter fyller!

nehe nu ska jag lägga mig på soffan ett tag!

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback