At home

nytt år, vilket inte kan bli (för guds skull) sämre än det som gått. Jag har väldigt få minnen som jag känner betyder något extra mot alla andra år på den braiga sidan. Nu måste jag välja att se framåt och inte bakåt trots att allt det vackra i min fars minne finns där, smärtan över går saka mot saknad och i saknaden vill jag bara ha det vackra kvar.
Det mesta pendlar i ilska och smärta och förnekelser men förhoppningsvis kan jag snart acceptera faktum.


Det gamla årets avslut och det nya året börjades i Finland. Det har varit tok bra och tok dåligt. det braiga stod vännerna,bastun,Affi, det underbara vädret (mycket minus sol och snö hela veckan) alkoholen och buset för. Det dåliga allt som representerade det dåliga av min far, som man gärna slängde i mitt ansikte!
   
en solig dag på fälten,skidkungar var vi allihoppa, dresscode i finneland, mycket alkohol intag

    
nyårsbål                            vi har lite film att titta på =D  sång runt bålet           Festare Ticha

    
Affi ponken                          över under vidare-kortspel 

asch,nu gick det inte att ladda upp fler!

aja det nya året kommer att innebära kotten hemma hos oss ,som ska se till så många kilon försvinner (hur ska hanna klara sig utan alokohol minst ett par månader?!som tur är,är vi många som inte dricker nu förtiden ) vi flyttar den 2/2 till STRÅNGSJÖ. En ny start. Vi längtar! Baby boom =D
          

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Hejsan. Vilka roliga bilder. Det såg ut som att ni hade skoj iaf. "Baby boom"..? Är du gravid? Kram

Postat av: Pernilla

Hej gumman, vad skönt att se att mår bra. Ser ut som ni hade de fint i Finland. Babyboom? Då måste man få gratulera!

Kram

2009-01-19 @ 15:41:12
URL: http://metrobloggen.se/cityglamour

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback