ta dig i kragen

jaha förtjusande att bo i hus igen med vedpanna! elda ¨å elda å komma ihåg det för att få varm vatten. blä!
men men funderar på att göra mig lite mindre rugguggla å kanske åka in till stan å hitta på nått, för du kan ju inte sitta hemma å tycka synd om dig själv när det finns andra altenativ som min karl sa till mig... men ibland vill man tjura lite först =D  aja alla e upptagna med varandra så jag får väl ta mig till richard å störa honom på jobbet ett par timmar,ska ju iaf hämta honom vid 23.30....å klockan e halv sju nu...suck...kommer nog inte hinna härifrån i tid till att umgås, å jag förmodar att jag bara mår bra nu när alvedonen gör sitt....får väl hoppas på en trevöig dag imorgon istället!

stackars hanna, over and out

ps
pinks album e grymmt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback