så sjuk

det var länge sen jag mått så här dåligt att tom tårarna trillar ur mig, jordens influensa å utan mammas morfin piller skulle jag gärna ha övervägt att dränka mig själv! uscha å jag som sett fram emot en trevlig helg, men slut på stackars hanna gnället nu.


såå,hemmet är nu under uppbyggnad, vardagsrummet är klart vad det gäller möbler å så, lite tavlor ev mer lampor!
sovrummet, behöver lampor men inte mer, gästrummet är klart med tapeterna,golv måste inköpas när vi har råd,om ett par månader=(  men annars så, köket är ett projekt men vi ska väl inte bo här ett par¨år bara utan lääänge så nu ska familjen K inte ha bråttom!!

cant live with u or without u

Kommentarer
Postat av: Stina

Så ni trivs bra i nya huset? :) Vi har äntligen börjat med lilla gästtoaletten, rev en massa idag. Men det går trögt, allt kostar som sagt pengar. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback