over the hills and far away

känns lite som om man är det, och ibland väldigt nära.



och jag förmodar att min influensa nu kommer dra sig tillbaka eller om det är alla tabletter som luras med mig, så att jag tror att jag mår bra, men efter  smärt toppen och feber toppen idag kanske det nu vänder, jag funderar fortfarande på om jag nu haft den beryktade svinflunsan eller inte. Det var ju inte direkt så att dom tyckte att man behövde åka in om man inte hade andningssvårigheter!


aja, annars så är det upp o ner ner o upp men oftast oftare till det bättre nu, men eftersom sjukdomen satte stopp för nystarten som man alltid tänker börja med, så hoppas jag efter detta kan komma igång o träna simma och äta bättre o förhoppningsvis intaga mindre alkohol, kroppen min behöver en riktig detox efter semestern =D ska be kotten om hjälp med en liten ketorun tror jag allt! 

denna stl på mej är helt ok, realistiska mål ska man ha! och jag gillar mitt hår skarpt, ska nog färga mig lite snart! men som sagt håller jag inte vad jag lovar kommer ni få se ett kort där jag är med på från thailand! men man hinner väl enhel del på 132 dagar?!

see u

Kommentarer
Postat av: jessie

den bilden på dej är jätte fin! tycker också om ditt hår där.

2009-08-19 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback