trasdocka

tur att vi är så bra trots att vi är så trasiga




I mitt hjärta kommer du alltid att leva kvar, imorgon är det ett år sedan du fick mig att börja hata livet.
Men man lär sig att hitta anledningar till att andas.
Jag har nog till sist hittat botten på mitt hål, men jag kan inte tro på att den håller hela tiden men med hjälp kan jag nog dock ta emot repet som sträcks ner och ta mig upp en jobbig millimeter åt gången.
Till dom jag älskar behövs inga ord, för ni vet iaf.
UNTIL death Do us APART,and forever in my heart I will allways love you.
Ett år av stor sorg och saknad älskade pappa, i vårat minne lever du alltid kvar.



TA VARA PÅ ER OCH DEM NI HAR.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig,Tösen...jag önskar att jag kunde ta din sorg och smärta,men du vet att jag finns här när du behöver mig...kraaaaaaaaam...

2009-04-21 @ 23:08:26
Postat av: sandra

tänker på dig o er...finns här..bf4e puss

2009-04-22 @ 07:53:01
Postat av: siv

Kram

2009-04-22 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback