sol

och humöret på topp, antiniotikan gör sitt och solen resten =D

sitter med färg i håret, vilket ska ge mig en chokladguld brun nyans och kl 1415 skall jag klippa av mig barret =D

tänkte ge mig en hemma spa dag följt av en tripp till stan, richard gör sin första dag på det nya jobbet och jag hoppas det går bra! funderar på att bjuda honom på någe riktigt smarrigt till mat för att fira =D

 pålördag blir det kalas för Anu med girlsen, ska bli grymmt kul för jag har inte träffat dom på länge! ska fixa lite inslagspapper å dyl idag så jag kan slå in presenten =D

nehe dags att skölja ur färgen.

guess what? its good bye

        

blond                                     ljusbrun                  blandad                   röd                      mörk


haha snacka om att man kan hitta tusen till med olika kombinationer =D tänk om man vore lika smal som på vissa av bilderna, usch, men men kämpar så det knakar och är faktiskt minus en hel del, trots att jag inte kunnat träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback