på lördag



är det äntligen dags att åka upp till STHLM och jobba o dona å få träffa Eddie funkhouser! aaaaa så kul det ska bli och Jessi, Sara å jag ska rock gärnet efter allt! STHLM by night jisses jag e ju en lantis,gömmer mig i nått hörn =D folksygg ab det e vad jag e!  men det kommer nog bli galet kul och jobbigt vi åker tidigt jobbar hela dagen och ska sen orka hela natten! mssa strul å lösa först och jag har massor att komma ihåg....penslar, cdspelare kamera kläder smycken x-antal ombyten, även om jag jobbar vill jag kunna byta om till kvällen och sen till festen...å skor ska vi inte tala om, gud va jag e dålig på att bestämma mej!!! hehe

ååååå vad jag skulle vilja träna idag, för att hålla huvudet på rätt plats, men jag får inte... hudläkaren sa att jag inte fick duscha för ofta så jag får håll mej till träningen ca 3-4 ggr i veckan. JAg måste träna ofta i början om jag ska få in vanan och "fastna" i rutinen, men denna gång tycker tom tjocksomocken själv att det e kul, snart kanske jag duger igen.

neee nu ska jag packa dom sista grejorna å sedan slänga ihop övernattningsprylarna från toaletten dvs deo å sånt.. hm hur intressant e det här då.. BAJ BAJ!             
www.efunkhouser.com

Kommentarer
Postat av: jessie

glöm för fan inte att ta mä mej!!!!

Postat av: Stina

Du duger som du är, kom ihåg det!

2008-09-25 @ 12:23:47
URL: http://staiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback