morron på er!

sitter här å väntar på att få åka till jobbet (?) var uppe å hoppade tidigt eftersom min älskade sambo tycker om sin snooze knapp =/ vilke leder till att jag e klar vaken efter andra å han efter den 300 gången! men men han med ordentlig frukost och skön promenad med hunden, första frost natten också för den delen!

Lördagen var en toppen kul dag, fick göra en massa som jag inte trodde jag skulle få=D ja menar, lilla jag e ju inte ens utbildad! men jag lärde mej en massa och det är kul att se hur effektivt å lugnt allt var för en gångs skull, synd bara att inte hann se mer av Tillan! tog en massa kort men tyvärr inte på alla grupperna tillsammans, förhoppningsvis gjorde någon det iaf. och sen for jag hem innan jag visste att man fick plocka grejor = / men jag har ju fått massa av jessi när hon varit iväg så jag e inte ledsen i ögat för det, eller jo skulle behövt lite sånna grejor som säkert ingen annan tar eftersom dom inte visste vad allt braiga var =D  Å att träffa Eddie! helt sjukt först fatta jag inte att dte var han som bubblade ett par ord till mig,tror jag lyckades mummla ur mig nått ¨på svengelska ; ) men fick iaf ett favvo kort på honom å Tillan!
  dessa tjejer var i min grupp  Lillian gjorde det mesta av maken men jag saknar bilder på den ena tjejen, fan va klantigt! trodde verkligen jag fått med alla på kort! dennhär maken gillar jag för den e cool att han på vanlig fest med=D
detta är också snyggt, lite egyptiskt
å saras ( favvo modellen) make, älskar den blåa! kolla in hennes ögon!

nu ska jag tuffa till jobbet!

Kommentarer
Postat av: jessie

Är Lillian = Lillis, darling?

Var det ikväll vi skulle planera festen.. eller hur var det.. är total snurrig.. vete fan vad det är med mej...



pyss!

Postat av: F R i D A

Taskigt av bror att ta alla fransar. ;)



Jag var på väg hemåt, men som det ser ut nu så blir jag kvar. Åtminstone året ut pga jobbet. Vad händer i ditt liv då? Förutom Funkhouser. =) Kram

2008-09-30 @ 12:34:19
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag tycker det är läskigt med såna där ögonbryn på sista bilden :P Allt bra annars?

2008-10-03 @ 11:37:40
URL: http://staiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback