gaaahh!


vill hem nu till mitt hjärtegull eller snarare mina hjärtegull, det finns ju fler där hemma som väntar, och har jag tur är min bror snart på plats! Grattis till han ! på lördag blir det fest för honom om huset nästan e klart vill säga!

uscha slutade egentligen kl 1630 men har kvällsmöte kl 18 och förädrarmöte kl 1830 så det kändes lite knäppt att åka 4 mil i onödan! men dte är ju inte kul att sitta å vänta bara... men men hunnit med att läsa om andra människors liv på deras bloggar  =D

imorgon ska jag äntligen till hud! så håll tummarna för att jag inte e döende, börjat inbilla att det är både cancer å det ena å dte andra! och sen på kvällen kommer släkten för att äta middag så jag ska bjuda på potatisgratäng och fläskfile och kyckling! lilla broren ska ju få paket!

sen så är dte väl hus fix i stora lass som gäller och vi har kämpat med att hinna mla så mycket plankor som möjligt nu innan kotten kom så det bara e att spika! vill ju bli klar med allt innan hösten börjar med fullaste allvar! så det är bara fönstret i sovrummet som ska bytas sen e alla dom klara å så den gaveln på huset ska fasaden upp, det är allt vi gör för i år....räcker kanske? ni ska få se före å efter bilder snart på allt det vi gjort. tak fasad fönster kök toalett tapetsering osv. håller så smått på att planera för badrummet och vardagsrummet, men dte blir lite i taget för lönen räcker inte till mycket inte.

nehe nu ska jag börja jobba igen!
 hörs!
     lite höst mys på fyllan ; )

Kommentarer
Postat av: Stina

Heeej! Jaså, äre fest hos dig imorgon? Verkar som vi är bortbjudna men jag kan höra av mig om man ska vidare :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback