en sådan där dag

med massa tårar och nu en tom hjärna som dunkar i takt med hjärtat. Läst massa vykort som mamma spart från det att jag var pytte liten till förra årets julkort, shit vad jag saknar att få en överaskning på posten! har kanske fått ett vykort på 2 år! det är tråkigt, börja skicka post å sluta maila!

men men det skapade många jobbiga känslor så klart att få läsa pappas välbekanta stil å sätt att skriva på. det som berörde mig mest var ett där han skrev "Grattis mamsen på 40 års dagen, hoppas vi får 40 till./ Papsen" och så hittade jag ett från sandra som fick mig att gråta första gången, det stod något i stil med, till min gette bra kompis som är snäll och speciel fast jag vet inte varför.  Underbart va?
Sandra du måste följa med till mamma å se på alla konstiga grejor hon sparat om oss å från dig osv! I vått å torrt i 19 år! Det går inte längre att beskriva våran vännskap, det finns så många band som ingen kan förstöra och så mycket omedveten telepatisk kontakt, det  bästa vi visste var att ligga tysta i sängen å läsa ihop å säga tre ord i timmen å ändå förstå varandra fullt ut!
annars så e jag nog inte den personen folk umgås med. men det kanske är för att jag är en sådan med många lager som jag bygger upp för att inte folk ska hitta in till mig själv, jag river sällan muren som jag byggt upp, inte ens för dom som älskar mej mest å dom jag älskar mig mest. 

men mest av allt tror jag att jag fortfarande är så psykiskt trött att jag inte orkar försöka.
jag längtar så efter en normal vardag utan smärtan i hjärtat å gråten i halsen.

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vilken underbar stavning jag hade =) älskar dig vännen och fortfarande är du en "gette bra kompis som är snäll och speciel fast jag vet inte varför" du bara är det och är guld värd för mig.. BF4E puss

2008-10-01 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback