lagre an glocalnet

vill bara krypa ner och forsvinna, smartan e sa obeskrivligt stark och valdsam.
att halla sin fars aska gar inte att beskriva. det enda jag kan saga ar att han e dod pa riktigt.
jag hittade inte det jag sokte och mardrommarna ar varre an varst.har varit pa platsen dar han foll ihop och dog.
smartan slar till sa plotsligt att jag flera ganger bara vikt mig dubbelt. trodde inte det skulle gora sa har ont att komma hit. herregud om allt bara gatt att gora annorlunda. om man kunde vrida tillbaka tiden.

det finns sa manga om och for varje sekund blir det varre och varre. jag ar sa nara att forlora forstandet! vet inte hur lange till jag star pa fotterna. jag vill intz sta upp langre, jag vill bara ligga till smartan avtagit.
tack gode nagon att det finns andra manniskor att leva for. for min pappa var mitt allt men jag har fortfarande en mor och bror som e det vackraste som finns dom allra narmaste. sandra min syster och siv och melker min andra familj.  sen mitt hjartas alskade richard mitt allt och alla nara a kara vanner.

salut!118534-21118534-22

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig vännen bara ringa när du är hemma!!!*BF4E*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback