en sådan där som alla gör någon gång

Jag kommer från : Sverige, med finskt blod i ådrorna =D
Jag heter : Hanna Karolina Konttori
Hur gammal är du : 23
När fyller du år : 18 oktober
Tycker du om någon just nu : väldigt mycket fakiskt t.o.m =D
Om sex månader: är huset klart och nästa utlands semester planerad
Jag samlar på: hm...böcker kanske, men dte är ju för att dom går åt =D
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma. richard eller närmaste vännerna
Vilken tid gick du upp idag: längsta sovmorgonen på länge, 10,30
Har du sovit i din egna säng inatt : i våran säng
Har du strumpor på dig nu: ja
Hur svarar du i telefon : hej det är hanna i rasande fart så alla frågar alltid om =D
Vad ska du göra ikväll: förmodligen bara ta det lugnt med richard
Vad ska du göra imorgon : jobba
Var vill du bo när du blir stor : mamma
Är det okej att gråta : absolut
När grät du senast : kommer inte ihåg när jag inte grät senast
Vilken årstid tycker du bäst om? :  sommarn
Laddar du ner musik och film från Internet : jo
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  resa och spara
Bär du glasögon eller linser : nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : nope
När går du upp ur sängen? : 6,15 oftast
Har du piercing :  i naveln
Vill du gifta dig : ja
Vill du ha barn : ja
Solar du ofta : är solen framme är jag ute, men jag ligger ju inte platt på rygg hela tiden =D
Är du bra på att laga mat : det tycker jag nog att jag är
Gillar du att dansa : dansar aldrig nykter.. =D men jag gillart=D
Är du flygrädd : det är lite otäckt
Hur vig är du : som en elefant ungefär =D
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favorit glass : 88:An
Tror du på ett liv efter döden : nja..lite kanske, snarare på att man återföds
Tycker du om sushi: har provat på nått med ris och krabbsticks å det var gott
Vad äter du helst när du ser på film : chips olws hjärtan
Bor dina föräldrar tillsammans : har bara mamma kvar
Har du tandläkarsckräk: nej
Vad heter du i mellannamn :  Karolina
Är du morgon eller kvälls människa : både och
Vilken ögonfärg har du :  gröna
Vilka hår färger har du haft : blond
Har du någon gång gråtit dej till sömns : ja
Biter du på naglarna : nej
Är du beroende av något : böcker =D
Röker du : nope
Hur ofta tränar/motionerar du: promenerar minst 1h dagen ofrivilligt pga hunden =D
Senaste låt du hörde : jag är en vampyr
Vad gör du på helgerna: umgås och leker svensson liv
Brukar du bädda sängen : nej =D
Hur många timmar sover du på en natt : ca 7
Senaste bok du läst:  född i eld, född i kyla och född i synd, dvs en serie på 3
Har du kysst någon under den senaste veckan : varje dag
Vad var det senaste du sa : pusspuss
Önskar du att du bodde någon annanstans : trivs bra här, men får se om man stannar i kholm föralltid
Vem kramande du senast : mamma
Saknar du någon nu : ja
Vem ringde dig senast : richard
Vad är du allergisk mot : allt å inget har jag fått höra av min läkare.
Var du glad igår : ja tills migränen kom
Vad är din favoritfärg : turkost,blått, vitt
Sminkar du dig : ja
Hur ser ditt rum ut :
jag bor ju i hus, så det orkar jag inte beskriva
Känner du dig värdelös :  ibland
Känner du någon som har tagit självmord : neeeej,inte vad jag kommer på
Har du somnat i skolan någon gång : never
Tror du på Gud : nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback