....bara tomten är vaken.....

eller jag iaf =D Richard skulle pysa iväg till jobbet vid 8 imorse å jag vaknade redan vid 7 för då tyckte min kropp att det var dags att gå upp,neeeej säger jag men jag sitter ju här nu och har inte lyckas somna om... bläää, när man kan ha sovmorgon ja då e man uppe å skuttar!
har redan hunnit med att hänga tvätt å sätta på en ny maskin.
tänkte fara runt med dammsugaren ett varv om det behövs men richard städade häromdagen så jag tror jag skippart och ställer mej på tränings maskinen när det är dåligt väder och jag inte vill långpromenera, dock måste ju hunden ut iaf mendet behöver ju inte bli en mil nu på morgon kvisten.

herregud jag skulle behöva ett rättstavnings program på min blogg, jag har totalt tappat den delan av hjärnan som behövs för att trycka på rätt tagent i rätt ordning...jisses nog för att jag var slarvig innan men nu efter allt som  hänt fungerar inte hela jag längre. helt sjukt men sant, beror väl på stress å psykisk ohälsa men jag tom pratar i fel ordning å tappar ord å grejor... gå in i väggen har jag inte tid med HAHA!

Igår var vi på udden och hämtade en del grejor som tillhörde pappa innan huset övergår till dom nya ägarna. fick hem ett otroligt fult lite hus som står på en släpvagnsbotten, pappa hade byggt en jaktkoja, och eftersom den då gick att flytta och richard så gärna vill  bygga en släpkärra så tog vi med oss dettta fula åbäke hem! så åker ni förbi i rondellen i värmbol spana in på  tomten så kanske ni ser nått hemskt!
dock är den isolerad och har bra tak så vi ska nog fixa ny panel och sen använda den som bod.... =D

annars så är nu det sista taket på taket men inte laggt, men vad jag har hört ska det inte regna nästa vecka så då blir det nog klart! richard jobbar egentligen bara två dagar men har tagit lite extra dagar då vi är i behov av lite extra pengar, så han jobbar onsdag-lördag.. jag far på fredagen till france, å inga pengar har jag så shopping blir det inte tal om =( men har man tur kan jag ju sälja lite mer,eh potatis, =D , så jag får hem nått, skulle villja överaska min underbara andra hälft med nått för att han är så jävla duktig på att fixa med huset å allt annat också för den delen! och vi har varit ihop i två år den 16/6, fast det känns som 22 , på ett BRA sätt!

nehe nu babblara jag igen, ska ta å lägga mej på sängen å se om jag vill sova en timme till iaf till nästa tvätt e klar!

URSÄKTA  ALLA KONSTIGA ORD MEN NI KANSKE FÖRSTÅR VAD JAG EGENTLIGEN MENAR!

pusshej
 jessi å bago fick t.o.m mig att se bra ut på bild=D

 jessi å jag funderar på att göra en ny vårmake detta år också, nu har vi ju bättre kamera å har tränat upp oss, jessi är grymm makeup artist  http://jessmakeup.blogg.se


Kommentarer
Postat av: jessie

tack snälla du ;) va gullig du är! Japp, när ska vi göra den då? när har du tid för mej?

Postat av: ELLEN

Haha ja, det var skitbra :) Tack!!

2008-05-18 @ 15:39:24
URL: http://metrobloggen.se/milady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback