tungt

i många bemärkelser........

men det jobbigaste sättet allt som händer och hänt i familjen

och det andra sättet min vikt ... =D  en kryssning står på spel så här kämpas det HEJ 60 klubben =D

hm annars jag längtar av någon konstig anledning att gå på statt! var länge sen man hade en bra fylla å en rolig danskväll, men dte är ju det här emd vikten om man ska dricka eller ej, jag brukar gå ner ca 1 kg under en hård kväll men om man har en hård kväll utan dricka kasnke man går ner mer så e ju det bättre, men frågan är när man har roligast =D
hmhm

semestern börjar v 28-30 å jag vet inte mer än att vi kommer att jobba på huset, men mitt hjärta är så värt en riktigt semester också..alltså richard så ska ordna nått, öland ett par dagar en sista minuten som kostar skjortan kanske... aja

tänkte ladda upp bilder men det muppar sig ill be back! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback