lördag

Nonejaha vi överlevde kvällen igår med nöd och näppe, efter att ha betalat ca 220 kr i taxipengar var vi hemma igen med mat, vilket inte spelade någon större roll för åt jag nått som vanligt eller? nej, allt finns i kylskåpet idag å tittar på mej väldigt elakt och ger mej ÅNGEST!

men men dricka utan mat i magen är inte bra men men lyckades ju dricka en flaska vin hos anna å pär också =/ men gott var det.

ikväll ska det grillas oavsett väder! attans vad jag är sugen, grönsakerna bara skriker efter att få hamna i min mage, finns det nått bättre än grillade grönsaker?  JUMMY!

Richard for iväg till sin mor å Goran å jag hade inte lust att följa me..potatisen¨!!
hjälp det gick bra ingen katastrof...att jag aldrig lär mej att inte laga mat och sitta vid datorn samtidigt!

ska dona lite med dom nya bilderna jag beställt till min scrap book...

annars så jaaaa...händer det nått kul kan ni väl höra av er!

pussinuss

ps håret blev bra jag e ljusare nu med snygga toner i olika blonda å ljusbruna nyanser=D bilder kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback