böööööl

sista riktiga semester dagen imorgon...vill inte inte inte inte alls börja jobba på måndag....
morr.

men richard å jag har öst på å jobbat med huset så nu är tre sidor "klara" vi har varit så duktiga tycker jag! å när vi inte donat har vi druckit alkohol å ätit godis så semestern har väl varit lyckad...ibland..eller...kanske inte alls i vissa ögonblick..
men igår fick jag träffade älskade fru grahn igen, första gången på evigheter! satt hemma hela kvällen och grillade och drack å cicci å danne stannade å sov över, vid halv tre började ögonen falla ihop av trötthet och alkohol intag så dom intog gäst rummer å vi kröp upp till övervåningen.
idag har jag legat vid djulö ca 3 timmar sen hem å sen till svärmor å bad å vin å ellroy mys. imorgon blir dte bad sol å vin å grill mys hos svärmor tror jag och på lördag e det fest i smedjan för pär som fyllt 35, det ska bli väldans kul, förstöt med svärmor med systrar och respektive och sen promenerar vi ner i samlad trupp!
så dom senaste två veckorna har det mest handlat om alkohol intag å massa god mat så jag har deklarerat jessi som god vinnare till heja 60 klubben dock har jag inte pratat med sandra men jag tror jessi vunnit, congratz till henne å en ålandskryssning till oss alla! wuuhuu
hejpa!

guuud vad jag längtar till finland! affi och bastun ALLT!None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback