så ja

igår spenderade jag lite tid med alexandra,det var längesen och väldans trevligt, dags att ta tag i det!

sen kom min karl hem med mat och dom hade glömmt min vitsås så gissa en gyros tallrik med ris utan sås hur kul det är! och sen fanns det absolut inget att titta på på tv så jag gav upp å la mig i sängen å läste, richard försökte lista ut en massa norska bildelar alltså översätta dom till svenska och det gick väl sådär..

idag ska jag snart träffa sandra sen ska jag vara barnvakt till Ellroy vid 14 och kl 17 joinar richard oss =D ska bli så mysigt att få låna honom lite!  kanske höra av sig till hedvig å se vad hon å abbe å niklas gör... =D

ne duschen nnu!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Pillan

Postat av: Pillan

Hej, ja och inte visst jag att du hade en blogg! Allt är bara bra, hur är det själv?



2008-08-23 @ 10:26:27
URL: http://metrobloggen/cityglamour
Postat av: Paulina /Lisa

Hej hej! Kul att hitta dig.. Allt bra??

Kram

2008-08-23 @ 12:18:53
URL: http://metrobloggen.se/PW
Postat av: Browneyedgirl

Kikar in lite =) Hoppas allt e bra med dig!

2008-08-25 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback