bollen i rullning

ja så är det den rullar å rullar å den är påväg till Norge!  och sedan USA!
sakta men säkert, ska fixa klart huset å sen hitta en köpare eller någon som vill hyra det....
så richard å jag å kotten ska leva rövare för ett år....
tjänstledigheten e klar bara hojta till när det blir aktuellt men det var inga problem att få ett år!
kommer sakna en hel del och vi kommer få göra en del jobbiga beslut... men det finns så mycket jag inte kommer sakna! jag har ju inte så många kvar så dom som finns gör att man är extra rädd för att det ska hända nått speciellt sen när vi far till USA, från norge kommer man ju lätt hem!
men det första jag ska göra när jag tjänt en bunt pengar är att ge den personen jag älskar mest i hela världen ( förutom richard ) en resa, eller jag ska ju följa med på resan, men ta med henne på en resa för hon e den starkaste å mest givmilda och generösa och osjälviska människa jag vet på alla dess sätt  hon behöver verkligen detta. och jag pratar så klart om den enda föräldern jag har kvar, mammsen!


på återseende!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så härligt Hanna! ses någon dag? kramar

2008-08-22 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback