who do we call?

GHOSTBUSTERS
neeej jag behöver is björn eller säl eller späckhuggare....å så....

takläggning, jobb med hus, flytt, dricka sprit, ställa upp, höra av sig när? hur var å varför.
orkar inte skriva så att ni fattar å ibland önskar jag att jag faktiskt kunde skriva på finska så jag bara kan få spy lite...

what ever, idag har jag varit duktig, ute å gått en långpromenad kl 8 och frukost hemma med mamma kl 9,30 och nu ska jag hämta henne för att träffa hennes bröder på kina. sen ska jag bara längta efter min karl o värmen i ett par timmar sen jävlar blir det åka av=D haha nee svetta av eller varför inte badas av..tydligen är fiskdammen bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå på dig...gissar på att det kanske handlar om det vi pratat om....typiskt i sådan fall o inte roligt =/ önskar kunde hjälpa men tyvärr inte kunskp el tid då jobb gäller...love u

2008-04-19 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback