torsdag

jaha har varit vaken sen kl 5 men gick upp vid halv åtta å sa hejdå till richard och sen dess har jag städat och ska fortsätta med det snart....försöker hålla mej sysselsatt det är det ända sättet att få tiden att gå och tankarna mindre jobbiga.....
har vaknat av olika mardrömmar flera nätter i strek och alltid vid samma tidpunkt men av någon aledning drömmer jag inte om pappa eller sånt utan och mina värsta saker somjag skulle kunna råka ut för, fobier å sånt.... helt sjukt hur hjärnan fungerar.... ska snart äta frulle å fixa lite till här hemma sen ska jag ta och motionera mej å hunden till richard å sen ska jag nog åka ut till jobbet en sväng....

jag har dårå
dammsugit
plockat undan
diskat
fyllt diskmaskinen
plockat ihop smutsig tvätt

jag ska
tvätta mina sminkborstar
plocka ordning på rena kläder
sätta på en maskin med tvätt
sätta på diskmaskinen
köpa en ny mopp så jag kan tvätta golven

jo det var väl allt, kommer säkert på tusen saker till jag måste göra, just det kom på en nu gå till återvinningen med en massa tidningar å kartonger!

väntar på att ambasaden ska ringa och jag ska ringa maja. måste få ordning på saker å ting...

jag tror att alla våra grannar håller på ochstor renoverar på något sätt med...inte bara vi. traktorer och grävar å gud vet vad åker förbi å för oväsen hela tiden!

ne nu ska jag lämna dum burken.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback