SOL!

kan det vara mer underbart än idag? inte på våren iaf! guud vad vi har njutit! fast jobbat arslet av oss har vi också gjort, snacka om att kroppen har fått jobba idag! kom in precis 17.00 och har varit ute ända sen 10! solen har tagit så e så där lagom röd i facet=D har precis ätit en massa grillat, hur gott somhelst efter en jobbar dag men nu börjar man dåsa till så måste hålla sig sysselsatt tills man får krypa ner, imorogn börjar jag kl 6,15!

igår var jag på fest hos enmeli.s och dte var trevligt, sjöng å drack sen bar det av till statt där vi dansade järnet till halv två då jag helt plötsligt var tvungen att kräkas (!) var inte spec full och mådde inte illa men var tvungen att göra det sen mådde jag bra menjessi hade magknip så peter hämtade oss å skjutsade hem oss, o när jag pratade med jessi hade hon blivit bättre när hon fick mat i magen=D själv så åt vi varma mackor med ost å paprika på =D det var smarrigt.

nehe nu ska jag brodera lite eller nått =D

pusshej


Kommentarer
Postat av: jessi

Ja, tack för igår =) var skoj!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback