shit...

  • jag har inte andvänt denna på skit länge, totalt glömmt bort! shit, kan inte uppdatera om allt som hänt under året som gått sen jag skrev men det har varit full fart!
  • Hund,
  •  katt,
  •  peugot,
  • villa,
  •  sambo,
  • fast jobb,
  • thailands resa,
  • svällt ett par kilon
  •  massor av husrenoveringar,
  •  fylla,
  •  osämja,
  • kärlek,
  •  vännskap
  • min bror följde med x:et till norge, kvar där
  • förlorat en morbror
  • finlands resor

Allt har väl inte hänt under bara ett år men det är i stora drag mitt liv.....
ska bli bättre på detta å uppdatera oftare, så jag hoppas
på återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser jag fram imot Hanna!

Postat av: jessi

jag med! du brukade ju vara så duktig på att blogga ett tag =) var kul att läsa! pyss

2008-04-15 @ 11:52:46
URL: http://jessmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback