sådär ja

stack iväg å solade en snabbis och sen till hallen för att pussa på karln <3

och när jag klev ur bilen luktade det grillning om hela kvarteret så nu jäklar!
 jag  har tagit fram kött som ska grillas, alldeles själv eller med sällskap det märks väl=D och ska springa ner å sätta på bastun! skära lite grönsaker att grilla och fixa en drikn jävel, ha!

hmhm annars har jag inte mycket vettigt att skriva faktiskt...sällan iof, men jag kommer väl igång med bloggandet när nått får snurr på hjärnan, tills dess blir det dessa vardagliga inlägg=D

 funderar på att sätta i färg ikväll också, typ den här varianten, min favvo =D

 eller helmörk...
 fast då funkar det ju inte med löshåret....

aja det blir nog bra  bara det inte blir denna färg igen =D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback