helgen

solen har skinit hela veckan så det har iaf varit bra....
det gick bra att jobba i fredags, var en toppen föreläsning och jag har toppen arbetskamrater.

sen i fredags när jag kom hem hade fasaden och fönstrerna  kommit =D richard stod redan och bytte ett fönster=D  wiiii!!! och jag hugger in och börjar måla, ÄNTLIGEN kan jag hjälpa till !! sen bjöd vi in jessi å peter på mat, eller ja dom fick sköta alla inköpen =D men det blev smarrigt. efter det spelade vi kort å muppade oss som vanligt, trevligt var det.

Lördag, solen skiner och jag mår bra när jag vaknar så jag messar sandra å frågar om hon vill med på äventyr, så jag hoppar sen i kläderna för att hinna motionera lite, så jag går bort till henne å vi går till richard på jobbet och hämtar bilen. runt 11 är vi klara för att åka till wingfield och factorys reatält. hittade en skjorta jeans shorts och en tröja för ca 375 kr =D. sen gick vi till glas affären och jag köpte en bricka för ljus och två burkar.
efter det for vi till stan för att äta lunch men stannade på JC och köpte en tshirt och snackade med emeli ( tordes du ringa ragget?=D ) sen for vi hem.

slängde på mig shorts och tshirt och började måla, det kommer bli så snyggt!!!! är hel nöjd med färg valet!

sen blev det grillning med fru grahn och andreas, anu, jessi å peter, anna å coffe, det blev lugnt å mys å trevligt precis en bra avslutning och jag blev sugen på att leka med mina vanliga bålmixar och det blev toppen resultat igen =D

nu har kalis farit till jobbet och jag tittar på regnet som faller, kl 21 kommer mamma hem med min bror, äntligen och det kommer förmodligen bli jobbigt som tusan, det är en sak att sörja över telefonen tillsammans än öga mot öga.

JAg älskar er familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback