Födelsedagar

det har gått många dagar sen jag sist skrev och det har skett massor!
För det första, så ser det ut som om jag kommer att få nehålla jobbet! tom med bli anställd på riktigt! och det känns toppen även om jag kanske inte kommer stanna i strångsjö och jobba för alltid så är det iaf en enorm trygghet!
My love and I
Richard har också bestämmt sig för ett nytt jobb, ett som kanske inte är roligare men iaf bättre betalt å så kan han klippa alla band med nrk! och hans gammla helvetes jävla jobb, rent ut sagt! Det tråkiga är att det är ett 5 skifts jobb så var 5 vecka eller vad det skulle bli så ses vi bara kl23 i sängen! och en vecka får jag sova själv, det är jätte tråkigt, men annars är det fler fördelar än nackdlear så det blir bra. JAg skulle kunna offra mycket bara Richard mår bra!

Sen så har både jag och richard fyllt år, jag 22 han 20 = ) Nej nu blir det fel ordning, först blev äntligen hall o köksgolvet klart! sen fyllde jag och det firade vi med att äta middag, kinamat *jummy* och sen var det dags för födelsedagskalas på lördag 21:a. Alla släktingar mellan 14-16.30 och sen blev det vilopause och ätpause sen kom alla vännerna efter 19!
Dyng fest blev det, hade super kul verkligen! och massor av fina presenter fick vi av släkt å vänner! Vi är helnöjda ; )

Och efter kalaset har det inte gjort nått annat än att regna, och hunden som richard å jag haft ett tag vill knappt gå ut om det inte är akut i behov av det! Tciha älsklingen vill inte blöta ner sig = ) hon e så söt, när man går ut å behoven inte tränger på allt för mycket, går hon kissar och sen börjar hon gå igen, för vi är påväg at gå spåret, men sen tvärnit tittar upp på oss vänder om och marserar hem mycket bestämmt! = )
Ticha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback